maandag 5 november 2012

Sending our love


Gisterniddag regende het de kachel brande lekker,het was goed om binnen te zijn.'s Ochtend hadden we al een heerlijke boswandeling gemaakt met Bo en wat is dat leuk met een pup in het bos achter elk fladderend blaadje aan.Maar ook ondeugend hoor dan heeft ze weer een memoboekje te pakken en papier scheuren is erg leuk....maar ook kurkken onderzetters en dat geeft me een rotzooi kan ik je vertellen.
Maar nu mijn kaartje weer zo'n schattige Henry....van whiff of joy (en er komen aankomende week leuke nieuwe stempels uit)
Het papier is van simply stories en gekocht bij Scrap&Co

De sterren heb ik gemaakt met dienamics van MFT op de ster heb ik stickles gedaan en op de muts het randje met de blanke perlen pen.Het tekstje heb ik gekocht op het stempel mekka maar weet niet van welk merk.
Gekleurd met copcis:
Henry:E47.44.43.42.41.40 R20 E11.00.000
Ster:YR24.23.20
Muts;R89.59
Trui;BG93.96.99

Op naar het volgende kerstkaartje,misschien heb ik er voor de kerst toch een aantal om te versturen.

Fijne maandag.

groetjes Agnes

10 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kaart.
groetjes

jolanda zei

prachtig kaartje

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kerstkaartje het afdrukje is ook schattig.

liefs annemarie en merit

Marion B. zei

Wat een leuk kaartje weer :-)

Dina zei

ziet er weer heel mooi uit

Riet zei

Wat een schitterende kaart Agnes.

Liefs Riet.

Christina C. zei

Such a delightful Christmas card....love all the fabulous details and that image couldn't be any cuter!

debby4000 zei

Oh what a wonderful, cute card.
luv
Debby

Diane zei

Leuk en schattig kaartje!
Alles goed bij jullie? Lang niet gezien...
Groetjes en tot gauw maar weer!

Lischa zei

hey wauw bekent kaartje leuk dat ik hem mocht ontvangen staat nog steeds op mijn dressoir .