dinsdag 25 december 2012

Fijne kerstdagen en een heel goed 2013 gewenst


Aller eerst wil ik jullie hele fijne dagen wensen,1ste kerstdag is alweer bijna voorbij.En alle goeds en dat het maar een heel creatief 2013 mag worden.
Deze kaart hebben we laten maken van Bo in haar eerste sneeuw wat heeft ze een schik.
 Ook heb ik er een layout van gemaakt voor in de winkel van Scrap&Co
 En dan nog dit leuke winterhuisje ook voor in de winkel
Verder heb ik ook nog wat gehaakt ...maar die foto's staan nog op mijn ipad dus die volgen later nog.

Groetjes Agnes

6 opmerkingen:

Astrid zei

Jij en je familie ook hele fijne feestdagen en wat een leuk hondje zeg.
Groetjes Astrid

Christina C. zei

WOW,WOW, WOW.....gorgeous projects, Agnes!!! Hope you had a wonderful Chirstmas...wishing you health and happiness in the New Year!

Marion B. zei

Wat een schattig huisje.

Riadesign zei

hoi Agnes
nog bedankt voor je mooie kerstkaart
en wat heb je een paar mooie dingen gemaakt vooral de layout van Bo ik zie hem zo staan in de sneeuw
ik wens je ook een fijne jaarwisseling
groet Ria

Corien zei

Hoi Agnes,

Zoals je wel door zult hebben, loop ik n beetje achter met het volgen van blogs.Ik wens je, samen met je man, kinderen en allen die je lief zijn ook een heel mooi, gezond, gelukkig en liefdevol jaar toe.
Prachtige projectjes weer hierboven en wat een heerlijke hond heb je toch!
Lieve groetjes,
Corien.

Lischa zei

Wat een prachtig mooi huisje Agnes heel erg leuk gedaan

groetjes jolanda