woensdag 30 januari 2013

Stampin'Up! Demomstratrice

Na een lang erover nagedacht te hebben mag ik mij nu demonstratrice zijn van Stampin 'Up!
En wat hebben ze mooie spullen om mee te werken. Een prachtig snijapparaat,mooie stempels .....etc.
Woensdagavond 20 februari om half 8 geef ik bij mij thuis een workshop avond waar we gaan werken met de stampin'up spullen. We maken een doosje met potloden erin en een kaartje.
De kosten hiervan zijn €6,00 incl. Materiaal en koffie,thee..... Ik heb plaats voor 6 personen.
Vind je het leuk om ook mee te doen en kennis te maken met Stampin'Up! Geef je dan via de mail op agnesstampcards@gmail.com
Vind je het leuk om zelf gastvrouw te zijn dat kan ook dan kom ik bij je thuis om een workshop te geven.
Stampin'Up! Werkt met een party systeem ,je kunt dus ook alleen spullen via een demonstratrice bestellen. Dat kan zijn via een workshop bij mij of u/jouw thuis en via de mail.

Heb je nog vragen over Stampin'UP! Mail gerust.

T/ m 22 maart is er een leuke actie de sale-a-bration.Koop je voor €60,00 dan mag je uit de speciale folder een leuk kado uitzoeken ,dit kan zijn...stempelset....pons...papier....lint/knopen.....

Groetjes Agnes



4 opmerkingen:

Marion B. zei

Veel plezier met je workshop.

Corien zei

Lieve Agnes,
Wat gaaf dat je demonstratrice bent geworden van Stampin Up!
Dit vind ik nou echt wat voor jou, heb het gevoel dat het je op t lijf geschreven is.
Ik ga zeker een keer een workshop bij je boeken, maar ga eerst alles afmaken wat ik hier nog heb liggen.
Heb weer energie en qua gezondheid gaat t goed met me.
Vanmorgen bij Scrap en Co, samen met Karin en Jeanette mijn album (Karins Zeeland album) ingebonden en ga ik nu afmaken.
Heerlijk.
Hoop je snel te spreken.
Liefs,
Corien.

Karin de Graaff zei

Hoi Agnes,

Wat leuk dat je nu demostratrice bent! Ik ben over twee weken hier in Schagen zelf gastvrouw voor een party...heb er zo'n zin in. Ze hebben echt prachtige spullen.
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je ook een keer een party kunnen geven bij me.
Veel succes!
Groetjes, Karin

Cards by Ria zei

Wat leuk dat je dit doet Agnes ik wil graag een keer bij je langs komen om dingen te bestellen maar dat word denk ik pas eind van de maand ben druk
groet Ria.