dinsdag 5 maart 2013

Stampin up met Agnes

Deze keer geen kaartje maar een foto van het pakketje wat ik verloot op mijn Facebook pagina Stampin up met Agnes van Hensbergen.
Wil je ook kans maken op dit pakketje deel,like en laat een reactie achter op mijn stampin up Facebook pagina.
Ook komen daar de actie op te staan de workshops die ik geef.....wil je een bestelling via de mail plaatsen dat kan ook. Mijn laatste bestelling voor het einde van salabration is 17 maart. Dan geld nog voor elke €60,00 die je koopt kun je een gratis set uitzoeken.

Groetjes Agnes

5 opmerkingen:

Astrid zei

Ik wist helemaal niet dat je op facebook zat, nou nu wel hoor, en de foto gedeeld.
Liefs Astrid

Nancy Nenz zei

Leuk zeg!! Moet het toch eens in het echt zien ;-) liefs, Nancy

Lischa zei

leuk zeg waar kan ik die fbpagina vinden ,gewoon op jou eigen fb?

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ja lischa ,dat is een pagina die ik aan mijn eigen pagina is gekoppeld ,het heet: stampin up met agnes van hensbergen

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Agnes,

Nou je kan je wel voorstellen, dat ik zo'n pakketje al ontvangen hebt. Heb er zin in donderdagavond, maar er is een maar.... het weer. Daar reken je toch niet meer op SNEEUW!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog. Ben ook begonnen met Su kaarten. Gezellige groetjes Lida