vrijdag 28 juni 2013

Oud en nieuw....

Tja bijna is het dan zover en mogen we bestellen uit de nieuwe catalogus van Stampin'up. En wel 2 juli gaat de catalogus in.
Woensdag 3 juli heb ik een workshop avond bij mij thuis en we gaan een waterval kaart maken...en dan is er een mogelijkheid om uit de nieuwe catalogus te bestellen.
Mijn kadootjes doos raakte een beetje leeg dus moest er weer kleine kadootjes gemaakt worden voor de gasten...staat zo gezellig al die kleurtjes. Dit zijn nog de kleuren uit de oude subtittle collection.
Afgelopen week ben ik nog bij Lydia geweest samen met Liesbeth waar we een gezellige dag hadden . We waren van plan om iets anders te gaan maken maar uiteindelijk is er deze kaart uit komen rollen....nou echt rollen....heb voor het eerst goed geoefend met de rolstempel...en ik vond het eerst niks maar nu is die toch op mijn verlanglijstje beland.
Wil je nu ook graag iets meebestellen uit de nieuwe catalogus.....dat kan ik ga 4 juli er een verzamel bestelling uit doen. Geef dan je bestelling door via de mail.agnesstampcards@gmail.com

Wens jullie allemaal een fijn weekend. Groetjes Agnes 

Geen opmerkingen: